درباره خیریه اباصالح المهدی شهرری

خیریه اباصالح المهدی (عج) سال ها پیش از ثبت رسمی فعالیت خود را با عنایت خداوند متعال و یاری حضرت ولی عصر (عج) و حمایت های بی دریغ شما عزیزان آغاز نموده اما شروع رسمی فعالیت های موسسه از آذرماه ۱۳۷۹و با شماره ثبت ۱۲۶۳۳ می باشد.

این موسسه انجام فعالیت های خیرخواهانه ای همچون پذیرش نیازمندان، خدمات مسکن، ایجاد فرصت های شغلی، خدمات پزشکی، خدمات رفاهی، خدمات فرهنگی، پرداخت مستمری، حمایت از زندانیان را بر عهده گرفته است. هدف ما توانمندسازی مددجویان جهت بهبود کیفیت زندگی و استقلال آنهاست تا بتوانند بدون نیاز به دیگران به زندگی خود ادامه دهند.

هدف خیریه اباصالح المهدی : توانمندسازی مددجویان جهت بهبود کیفیت زندگی و استقلال آنهاست تا بتوانند بدون نیاز به دیگران به زندگی خود ادامه دهند.

گفتنی است در حال حاضر و با یاری شما پیروان اهل بیت علیهم السلام حدود ۲۴۰۰ خانواده مستمند را ۵۸۰ خانوار آن سادات هستند، تحت پوشش قرار داده است.

آرزوی خیریه اباصالح المهدی : ایجاد دنیایی است که در آن تمامی انسان ها در شادی و سلامتی باشند. دنیایی که در آن رفع مشکلات آسان و نیازها، فقیر و غنی نشناسد و برای تحقق آرمان هایمان تلاش می کنیم. از همراهی شما سپاسگذاریم…

فعالیت های خیریه اباصالح المهدی (عج) شهرری

پذیرش نیازمندان

اطعام خانواده ها

خدمات فرهنگی

خدمات مسکن

آزادسازی زندانیان

پرداخت مستمری

خدمات پزشکی

خدمات رفاهی

ایجاد فرصت های شغلی

حمایت از زندانیان و …

 

روش های کمک به خیریه اباصالح المهدی

 

کمک های نقدی:

این هدایا می تواند شامل: تعهدات ماهانه، صدقات، سهم سادات، زکات، کفارات، نذورات و … باشد. به یاد داشته باشید میزان کمک ها اصلا مهم نیست و مهمترین موضوع “مشارکت” است.

شماره حساب بانک ملی
۰۱۰۳۳۴۷۷۲۲۰۰۰۱

شماره کارت
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۰۱۰۳

به نام موسسه خیریه اباصالح المهدی شهرری

کمک های غیر نقدی:

این کمک ها می تواند شامل: البسه، وسایل زندگی نو یا مستعمل، گوسفند نذری، قربانی و عقیقه و … باشد. آمادگی داریم تا در هر نقطه ای شهر نسبت به دریافت کمک های خیرخواهانه شما اقدام نمائیم. از همراهی شما سپاسگذاریم…

تماس با خیریه اباصالح المهدی شهرری

آدرس: میدان هادی ساعی (میدان شهرداری)، خیابان شهید فدایی (هلال احمر)، کوچه باغ ملک، پلاک ۲۷
تلفن: ۵۵۹۰۷۱۹۶ – ۵۵۹۱۲۵۹۰ – ۵۵۹۵۲۷۱۹ – ۵۵۹۶۱۰۶۰
فکس: ۵۵۹۶۱۰۶۲
ایمیل:info@kheirie-abasaleh.ir

 

کانال تلگرام خیریه اباصالح المهدی شهرری

https://telegram.me/abasalehrey