دانش_اموزان_و_كودكان_يتيم_و_بي_سربرست. خیریه اباصالح المهدی شهرری

طرح حمایت از 3500 دانش آموز و دانشجوی نیازمند آغاز شد

موسسه خیریه اباصالح در نظر دارد با حمایت های هموطنان نیکوکار و خدادوست، 3500 محصل و دانشجوی نیازمند را در آستانه سال تحصیلی راهی دانشگاه و مدرسه نماید.

در این طرح سراسری در نظر است نیازهای اساسی دانش آموزان و دانشجویان نظیر پوشاک، کفش و لوازم التحریر تهیه و تأمین گردد.

خیریه اباصالح المهدی هرساله و در آستانه آغاز سال تحصیلی جمعی از خانواده های نیازمند را شناسایی و در قالب این طرح از آنها حمایت می کند. هموطنان علاقه مند نیز از سال ها قبل و با همراهی موسسه خیریه اباصالح قدم در این مسیر خیر نهاده اند و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را آغاز کرده اند.

در سال جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز هموطنان و نیک اندیشان عزیز می توانند در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با موسسه خیریه اباصالح همیاری کنند. مبلغ تهیه هر سری از بسته های حمایتی، 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است که همیاران گرامی می توانند مبلغ مورد نظر را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۰۱۰۳ نزد بانک ملی ایران انتقال دهند.

هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55961060-64 تماس حاصل نمایند ویا به پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی موسسه به نشانی www.kh-abasaleh.ir مراجعه کنند. به منظور اطلاع رسانی سریع و اطلاع از اخبار موسسه، کانال خیریه اباصالح به نشانی telegram.me/abasalehrey را به دوستان خود معرفی نمایید.